miercuri, 18 ianuarie 2012

Un petic de cer (A piece of sky)

  Din colectia pieselor mele preferate cu versuri profunde, astazi va las in compania Barbrei Streisand cu melodia Piece of sky, o piesa de exceptie din filmul Yentl pe care, de asemenea, vi-l recomand.


Spune-mi unde...unde este scris ce sunt sortita sa fiu? Ca nu pot indrazni...

Totul a inceput in ziua in care am descoperit
Ca de la fereastra mea pot vedea
Doar o frantura de cer...

Am pasit afara si am privit imprejur
Niciodata nu am visat ca este atat de intins 
Si nici macar pe jumatate de inalt...

A sosit vremea (Papa, ma poti auzi?)
Sa-mi incerc aripile (Papa, esti alaturi de mine?)
Si cu toate ca parea in orice clipa ca as putea sa ma prabusesc
Am simtit cele mai ...(Papa, ma poti vedea?)
Uimitoare  lucruri (Ma poti intelege?)
Lucruri pe care nu ti le poti imagina 
Daca nu ai zburat deloc.

Desi pare mai sigur sa ramai pe pamant
Cateodata acolo unde pandeste primejdia acolo gasesti cele mai dulci placeri.
Oriunde as merge vor exista amintiri care ma coplesesc.
Dar vor fi, de asemenea, mai multe intrebari si inca mai multe cele in care sa cred.

Oh, spune-mi unde?
Unde este acel cineva care se va intoarce pentru a ma privi?
Si care sa vrea sa impartaseasca fiecare dintre dulcile posibilitati imaginate?

Cu cat traiesc mai mult, cu atat mai mult invat.
Cu cat invat mai mult, cu atat realizez mai mult
Ca stiu atat de putin.

Cu fiecare pas pe care il fac (Papa, am o voce acum!)
Cu fiecare pagina pe care o intorc (Papa, am o alegere acum!)
Cu fiecare mila pe care o strabat cu atat mai mult am de mers.

Ce este rau in a vrea mai mult?
Daca zbori, atunci plutesti.
Cu toate cate exista, de ce sa te multumesti  doar cu un petic de cer?

Papa, te aud...
Papa, te pot vedea...
Papa, te pot simti...
Papa, priveste-ma cum zbor...

Viitoarea coperta la Cutezatorii sau Micul Explorator dupa spusele lui Sorin.
PS. Multumesc prietenei mele Andreea pentru traducere.

Un comentariu:

Andreea spunea...

In mod cert tu i-ai dat o forma mai artistica. Si cu melodia asta dorinta ta de cunoastere atinge apogeul. Draga mea, ne reauzim la melodia urmatoare.:)

Agonie si extaz

Agonie si extaz